Επισκεφτήκαμε τις εκθέσεις Xenia 2017 και Hotel show 2017, είδαμε , μιλήσαμε με τους εκθέτες, βγάλαμε τα συμπεράσματά μας για τις τάσεις του interior design στα ξενοδοχεία του 2018….και σας τα παρουσιάζουμε…

1.     ΧΡΩΜΑΤΑ

Τα χρώματα αποτελούν τον πυρήνα του σχεδιασμού όταν πρόκειται για τους εσωτερικούς χώρους των ξενοδοχείων. Ενώ η παλέτα με τα ουδέτερα χρώματα έχει κυριαρχήσει πολύ στο παρελθόν, τα σχέδια εσωτερικών χώρων των ξενοδοχείων για το 2018 θα δουν ένα πιο τολμηρό, πιο ζωντανό χρωματικό μοτίβο. Αυτό είναι απαραίτητο επειδή είμαστε η γενιά ‘Selfie’ και δεν θέλουμε για το Instagram μια εικόνα σε ένα βαρετό, ουδέτερο εσωτερικό σκηνικό. Έτσι, σίγουρα θα υπάρξει μια άνοδος σε έντονα χρώματα που θα κάνουν την εντύπωση τόσο για τους καλεσμένους όσο και για τα social media ventures.

2.     ECO-FRIENDLY

Οι εσωτερικοί κήποι και τα αίθρια γίνονται σταδιακά μια από τις πιο αγαπημένες τάσεις του εσωτερικού σχεδιασμού των ξενοδοχείων. Eco friendly είναι το όνομα αυτής της τάσης και o τρόπος για να το πετύχετε είναι οι κάθετοι κήποι (δηλαδή φύτευση πάνω στις κάθετες επιφάνειες των κτιρίων), οι εσωτερικές αυλές και οι κήποι Ζεν (σμίνκρυνση του φυσικού τοπίου). Ειδικά όταν έχουν σχεδιαστεί για να φιλοξενήσουν άνετους καθιστικούς χώρους και τιρκουάζ πισίνες το αποτέλεσμα είναι ακόμα ομορφότερο.

3. ΔΥΝΑΜΙΚΑ LOBBY

Το λόμπι του ξενοδοχείου είναι αυτό που θα κάνει την πρώτη και την τελευταία εντύπωση στους φιλοξενούμενους του ξενοδοχείου. Ως εκ τούτου, πρέπει να είναι αξέχαστη. Ποιος είναι λοιπόν ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να γίνει αυτό; Να σχεδιάσετε ένα ελκυστικό και δυναμικό λόμπι. Αυτό δεν είναι ακριβώς μία από τις νεότερες τάσεις σχεδιασμού ξενοδοχείων, αλλά είναι ένα πολύ σημαντικό τμήμα του σχεδιασμού και σημαντικό θα παραμείνει ακόμα και μετά το 2018.

4. ΠΟΛΥΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ

Η εμπειρία των αισθήσεων είναι μία από τις απόλυτες τάσεις του εσωτερικού σχεδιασμού του ξενοδοχείου που πρέπει να έχει το 2018. Ενώ στο παρελθόν χρησιμοποιούσαμε μόνο την οπτική αίσθηση για να εντυπωσιάσουμε τον επισκέπτη, στις μέρες μας είναι πολύ σημαντικό να σπάσουμε αυτόν τον μονοδιάστατο σχεδιασμό και να εντυπωσιάσουμε τον επισκέπτη σε όλες του τις αισθήσεις. Αυτό σημαίνει ότι οι σχεδιαστές πρέπει να προχωρήσουν ένα βήμα παραπάνω για να προσφέρουν την καλύτερη αισθητική εμπειρία.Πρέπει να συμπεριλάβουν στο ‘σχεδιασμό’ τους τις καλύτερες μυρωδιές, τα καλύτερα αξεσουάρ μπάνιου,τις πιο ‘αφράτες’ πετσέτες και τα πιο άνετα έπιπλα. Μόνο όταν ο επισκέπτης είναι σε θέση να απολαύσει όλες τις πτυχές της όρασης, της οσμής και της αφής, ο σχεδιασμός θα είναι πραγματικά επιτυχημένος.

5. ΑΝΕΣΗ

Μία από τις πιο σημαντικές τάσεις εσωτερικού σχεδιασμού του ξενοδοχείου το 2018 είναι η άνεση. Αυτό βασικά συνεπάγεται ότι τα ξενοδοχεία σας πρέπει να είναι σύμφωνα με μια προσωπική αίσθηση – μια πιο εξατομικευμένη αισθητική αρκετά εκλεκτική. Κάποιοι από τους τρόπους που μπορείτε να το υλοποιήσετε είναι:

– Φτιάξτε ένα σκηνικό με υλικά mix-and-match.

– Επιλέξτε άνετα κομμάτια επίπλων – μια αιώρα για τη βεράντα, έναν fluffy καναπέ που ξεκουράζει ακόμα και το βλέμμα και ένα κρεβάτι με ανατομικό στρώμα που θα ικανοποιήσει και τους πιο ‘δύσκολους’ επισκέπτες.

– Ένα δωμάτιο οικιακού στυλ θα κάνει τον επισκέπτη σας να νιώσει πιο άνετα και ‘σαν το σπίτι του’.

– Αποφύγετε τις μινιμαλιστικές και τις απρόσωπες μορφές σχεδιασμού.

– Ομοίως, προσπαθήστε να αποφύγετε την υπερβολική μεγαλοπρέπεια αν και μια απαλή νεοκλασική ερμηνεία είναι πάντα ευπρόσδεκτη.

6.RUSTIC ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ

Η ρουστίκ διακόσμηση αποτελεί μια σύγχρονη τάση όταν πρόκειται για το σχεδιασμό των κοινόχρηστων χώρων ενός ξενοδοχείου, καθώς τα ακατέργαστα στοιχεία της φύσης θα κάνουν τον επισκέπτη να νιώσει πιο ‘cozy’. Ένας θερμός τοίχος από τούβλο ή ξύλο πίσω από τους καναπέδες τοίχου κάτω από το χρυσό φωτισμό έχει γίνει ένα αρκετά μοντέρνο σκηνικό για τα ξενοδοχεία του 2018.  Ενώ οι τάσεις στο σχεδιασμό των ξενοδοχείων αλλάζουν συνεχώς, υπάρχει πάντα κάτι που πρέπει να τηρείτε και αυτό είναι η σωστή σειρά στα στάδια του σχεδιασμού. Η μη σωστή παρακολούθηση αυτών των σταδίων μπορεί να προκαλέσει πολλές καθυστερήσεις και  προβλήματα στο έργο σας, που θα μπορούσαν να αποφευχθούν.